video games.

Vi lagade god middag hos Matilda sen spelade vi spel och drack något för mycket och tittade på raketer. Jag är redigt nöjd med mitt nyår, önskade mig inget annat, och mitt jullov för den delen. Jag känner mig gladare på något sätt. Jag har sovit över hos Camilla flera gånger och vi har lagat mat, tittat på solsidan och haft kul som bara vi kan. Resten av dagarna har jag varit med vänner och familj. Har även varit stressfri. Eller stressfri/skjutit fram problem och skolarbeten men jag har faktiskt inte lust med något annat. Jag känner att det kan ha något med 2012 att göra.


Idag har jag fixat rummet med fina mamma. Har satt upp hylla och min TV (som jag köpte av Alex Schulman by the way). Efter blev det tacomys med Elin och Elin, traditionsvis. Imorgon blir det lite tröjshopping sedan är det nog pluggdags.


Ursäkta för vänner på TVn men var tvungen att testa den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0