hej.

Idag är jag frisk känner jag. Jag har sedan helgen varit förskyld. Det har runnit ur ögon och näsa KONSTANT och har använt upp en hel skog av papper. I lördags firade vi Madeleine med middag och utgång! Det var en lyckad kväll och spenderade inte så mycket pengar vilket är en vinst i sig.

När man är sjuk så är man så otroligt lat. Jag har tittat på nästan hela säsong 1 av Glee med typ ett öga då det rann i andra och spelat temple run tills det gör ont i tummen. Jag får alltid power av att vara uttråkad och allmänt äcklig (!) så längtar efter att sminka mig och KLÄ PÅ MIG KLÄDER och inte ha pyjamasen dygnet runt. Imorgon ska jag banne mig till skolan. På fredag är jag ledig också. Bokade precis om min tandläkartid som jag skulle ha på fredag hehe...tänker inte gå upp tidigt när jag är ledig.

Jag har inte så mycket mer att säga än så!

Puss




RSS 2.0