annie you save me.

Det vore orättvist om jag inte visade er denna låt. Den är så bra att jag nästan börjar gråta. Könsorgan att den inte finns på spotify.


mobilbloggande.

Drömmen är sann. Jag kan blogga från mobilen. Det har man aldrig kunnat på blogg.se förut. Tycker det är roligare att uppdatera på språng än att återberätta, därför är jag förlovad med instagram.

Nu ska jag plugga naturkunskap till provet imorgon. Det var allt!


you can come as my guest.

Idag har jag och Camilla varit på IKEA. Det var en mysig eftermiddagsaktivitet efter massa UF-planering i skolan. Vi åkte till Kungens kurva och gick igenom Stalands och IKEA. Jag köpte en växt, servetter, ljushållare och en miniorkidé. Orkar inte ladda upp bilder nu, men är motiverad att bygga upp min steghylla nu så jag kan få ställa upp sakerna.

Imorgon är jag ledig så jag ska vila har jag tänkt och bygga upp min hylla. Planen var först att simma som jag brukar göra men tror inte jag hinner det imorgon så ska fixa saker i mitt rum och utnyttja att jag är ledig. Är lite dålig på det. Har även körlektion och ska träffa Matilda :) Så det är mycket att se fram emot imorgon!!

I helgen blir det förhoppningsvis middag med Evelina och Felicia och ska även fira Elin och Olivia.

Tycker ni ska lyssna på min favoritlåt medan jag har danslektion;

Down to Earth - Peter Gabriel

fjortonde september tvåtusenelva.

Dagens roligaste: Har varit en ganska chill dag men danslektionen igår, den var skoj. Det är riktigt kul att dansa.

Dagens tråkigaste: Typ nu. Är lite rastlös. Ska gå en promenad med mina eminenta urban ears.

Dagens bästa: Att jag slutade halv två. Att jag vilat. Att jag har städat köket. Att jag har städat badrummet. Att jag har läst min svenskabok. Att jag har gjort hudvård i ansiktet. 

Dagens sämsta: Att Felicia och jag alltid tror vi hinner till lektionen efter onsdagsrasten vilket vi aldrig gör.

Dagens upptäckt: Jag har lite pengar.

Dagens klädsel: Tröja och jeans. Spexat!

Dagens humör: Trött med träningsvärk efter igår men nu rätt OK humör.

Dagens måste: Vet inte riktigt. Antagligen läsa teoriboken till körkortet, börjar närma sig.

Dagens finaste: Att gubben som fixade vår dörr hette Berra. Berra var snäll.

Dagens fulaste: Min foundation. Måste inhandla ny - bättre. Jag ser rosa ut i ansiktet.

Dagens längtan: Så himla mycket. Listan skulle kunna göras lång. Födelsedag, Helger, Lov, Event, Studenten, Jobb och vissa människor.

 


dagarna.

Dagarna har bestått av katthälsande, festfixande, Håkan med fina Matilda och hotellvistelse med badfest med bästa Camilla! Låter bilderna tala.


AAAaaha


KOMPIS










Vi är lika!

Många har säkert slagit detta men kunde inte låta bli att bli glad.


antingen lämnar dem mig, eller så lämnar jag dem.



stop making a fool out of me.

Helgen är slut men jag har ingen söndagsångest. Jag har duschat och scrubbat heeela kroppen. Jag tycker det är dagsfrälsning att städa rummet och duscha. Jag känner mig så fin. Det kunde jag inte säga för tre timmar sen. Jag har bara legat och tittat på Robinson och sovit.

I fredags var jag och Evelina på IKEA för vi ville ha lite kul. Så vi gick runt och kollade på TV-bänk till Evelina och hon köpte även kaktus. Sen är ju det även ett måste att köpa 5 kronorskorv innan man åker hem. Bästa Evelina som har bil.




På Tibble har vi fredagssamlingar då och då på morgonen i aulan. Tycker det är kul att titta på. Det är esteterna som uppträder och de är grymma!

Gick upp tidigt i lördags för går på Pilates med Erika, Matildas mamma. Jag gillade det. Liten grupp och lagom övningar. De har så snygga kroppar, de som går på pilates så vill efterlikna det. Det är 5 ggr, så återkommer om hur bra jag blivit hehe.

Ska titta på sista avsnittet av Robinson och sen sova.

Har ni inget annat för er kan ni ju titta på det här. Jättebra!

MTV VMA - Bruno Mars - Amy Winehouse Medley/Valerie

Puss



himlen blev färglös.

Det gick bra att simma igår! Jag kan definitivt tänka mig att det blir en veckoaktivitet. Simmade en timme. Lite långtråkigt efter ett tag, kanske drar med mig någon vän som kan snacka skit med mig samtidigt. Bastade tio minuter efteråt och gick hem och duschade. Somnade dock efter ett tag och sov jättedjupt. I en dryg timme.. Skulle egentligen blivit en liten powernap men jag kunde knappt vakna. Så simning, bastu och dusch gjorde sitt. Somnade tidigt också, så har sovit mycket. Det var god medicin för min kropp.

Idag slutade jag vid ett så mötte upp Matilda och handlade saker i Täby C och fikade. Vi åkte sedan hem till henne och läste hennes gamla dagböcker (kvinnan har självförtroende haha) och åt köttfärssås med hennes familj. Jag trivs så bra där ♥

På dagen hade vi även klassfoto, eller plojfoto. Juridikklassen var brottslingar. Höhö.





Dricker te och har lagt ut skor på blocket. http://www.blocket.se/stockholm/Oanvanda_skor___Nilson__Storlek_40_35818483.htm?ca=11&w=1


Puss


RSS 2.0