veronica maggio - satan i gatan.

satan i gatan vad bra.

mitt hjärta blöder

snälla bli min

inga kläder

välkommen in


söndagsinlägg.

Har haft ett bra påskislov. Varit i Flen, varit med vänner, solat (bjänt näsan). Har haft skoj helt enkelt. I helgen firades det påsk på landet med kusiner med påsklunch och grill på kvällen.

VARFÖR, varför, varför åkte Rodney ut? Det fattar inte jag. Jag blir så sur att han åkte ut. Han var min absoluta favorit. Alla får tycka vad de vill om honom men han var vidrig och brilljant. Så som man ska vara i skräptv.

Var nyss på promme med Evelina. Så jäkla bra väder. Knast!

Äter nachos och ska kolla klart på BB sen är det skola imorgon. Det känns verkligen som söndag idag. Skulle haft sovmorgon imorgon men måste till sjukgymnasten imorgon och sedan är det skola och plugg till FEB-provet som är på onsdag.


ce jeu.

Nu är det påsklov!!!!111!!!ett. Har varit mycket övningskörning, kompislekande, promme med muld och kisande ögon. Nu ska jag lägga mig och sedan upp kvart i sju (!) för att åka till landet imorgon. Ska endast stanna där en natt med systerbarnen. Kan bli rätt kul, åker mest dit för deras skull. Hoppas jag kan sola möjje där. Få lite färg i alla fall.



do you know what you fighting for.

"vår tids kvinnliga james brown"


comes naturally.

Vilken lökig dag. Det var jättevarmt när jag gick från bussen vid tretiden.

Dagen har varit seg och skitjobbig, men är på bättre humör nu och ska snart iväg och möta Camillus. Vi ska käka middag ute. Imorgon har jag lång sovmorgon, till ett. Men ska till doktorn på morgonen och sedan plugga spanska med Evelina på dagen.

Fanken dock att det ska snöa, eller "snöa" på onsdag. Men efter det vill jag nog ta fram biken och cykla till skolan.

Måste stänga av plattången nu och jalla till bussen.

Kyssar


bright lights bigger city.

Jag är så glad nu förtiden! Tror det har mycket att göra med solen och vänner.

I fredags träffade jag Matilda vid Sthlm Östra, så gick vi och shoppade ett par timmar. Jag köpte två jackor, en skinnjacka och en vanlig vårjacka. Är jättenöjd. Shopping ger en adrenalinkick. Efter träffade vi Anna och åt på Friday's. Vi åt grrrym middag.

Igår hade jag en perfa vårdag. Jag och Evvs åkte in till stan på dagen och shoppade lite mera. Jag köpte brallor och solglajjor samt handlade middag i mörby. Evelina bjöd mig på räkpasta ♥ och så hade vi chips och jordgubbar till efterrätt!!!!!

Idag har det bara varit gym och handling på Coop. Övningskörde lite efter handlingen. Har körlektion på torsdag. Längtar.

Ska kolla klart på Gossip Girl, sen blir det pommes till middag.


matematik.

Jag är jättetrött. Jag har matteprov imorgon så borde plugga verkligen för det är så mycket småskit som regler att komma ihåg. Men jag vill så gärna ta en sådan där fantastisk powernap i sängen istället. Men får inte. Får inte.

Min väckarklocka dampar lite eftersom det har blivit sommartid. Den skulle ringa klockan åtta imorse, den ringde klockan sju...Inte för att jag gick upp då, dock störande. Hade lite sovmorgon imorse i alla fall.

I måndags var det kalasfirande för Evelinas lillebror ♥ Gav lilla gossen en påskägg. Igår var det matteplugg och det står på schemat idag också. Men det gör inte så mycket, jag är på glatt humör ändå! :D

OKEJ! Nu måste jag plugga matte.

Kyssar

Niva - Boy from the sun

vecka 13.

Det blir så tråkit med sånna hära söndagsinlägg, men bloggar ju så sällan och datorn har inte fungerat i veckan heller.

Veckan har bestått av födelsedagsfirande, pannkakslunch, prov, utvecklingssamtal som gav en självförtroende i skolan, gym (gymmade i onsdags på dagen, var helt själv där (y) typ...), barnvaktning, hårklippning, make-up kurs och massa mys. Synd att jag gick plus minus noll med gymmet eftersom jag käkat så mycket godis och chips. Fan.

Har spenderat många minuter i Täby Centrum med syster. Skönt att hon har körkort. Lite smått shopping. Letar efter en vårjack nu på nätet. Är i STORT behov av en. Vill ha en fin, söt, vårig. Tips?

Har pluggat klart spanskan snart och sen är det BB.

Puss


RSS 2.0