all my ladies if you feel me, do it with your hair.



I whip my hair back and forth, i whip my hair back and forth... Jisses bananer, har haft den låten i huvudet hela dagen OCH FY FAN VAD BRA DEN ÄR! Haha, den är det. Willow är så söt och att hon är en smith är ju det ballaste.

Jag ska sova nu, är helt slut. Har haft gympa i skolan, gymmat efteråt och varit på promenad. Kroppen har slitit men har ju inte ätit så bra heller så det blir väl plus minus noll antar jag hehe!

God natt


i am single.

Jaha. Kanske hade fel. Det var rätt tråkigt att vara själv. En lördagskväll. Jaja! Jag har stressat ner rejält i alla fall. Jag har limmat mina FINA älskade stolar, på tiden, samtidigt som jag lyssnat på bästa miss beyonce! Har även rensat papper, städat lite, filat naglarna, rensat lite kläder, ett evigt spelande på mammas iPhone och tittat på OC. Yes sir, I'm single. Det är sådant här bara vi singlar har tid för.

Nu ska jag fortsätta se ännu ett avsnitt av OC och sedan är det väl dags att sova! tråkigt...

Puss


födelsedagskalas.

Har varit på 5-årskalas med mat och paj till efterrätt. Skulle fira min lilla kusin Elin som fyllt år. Vi åt lunch, öppnade paket och åt efterrätt.

Nu ska jag kolla på OC (det finns så många avsnitt och de är så långa) och dricka pepsi såhär på lördagskvällen hihi. Sitter också och håller på att rensa saker på min mobil och fixa med kontakter. Kanske lite löjligt tidigt, men vill förbereda inför iPhone. ÅH, jag längtar så...Almost can't wait.

Igår tjockade jag och Evelina som vanligt. Skönt på fredagskväll. Det var en lång dag! Jag trodde jag skulle få tillbaka filosofiprovet, men icke sa nicke. Får vänta tills tisdag, det kan jag almost can'ta waita på heller.

Idag blir det bara slapp hemma. SKÖNT! Det är så skönt att inte göra något ibland. Särskilt när man alltid flänger runt så är det skönt att bara sitta hemma och uggla.

Imorgon blir det plugg med Nathalie och Evelina till dataprov och företagsekonomiprov.

Lyssna på dessa!!! Det här är så ballt tycker jag.



ian eastwood.

Jag har inhandlat en...IPHONE 4. Wippsie hurray! Jag och mami köpte den igår, är så nöjd! Fast det tar ett par veckor tills den kommer. Ska bli kul att få en egen iphone, kanske dags att sluta att använda upp alla andras batteri även fast jag inte gör det med flit. Men det finns så många roliga spel!

Mamma och jag övningskörde i söndags på en parkeringsplats. Det är så kul att köra. Jag vill göra det oftare, mamma är dock inte lika pigg på att övningsköra. Det blev också ett par kärringstopp men man måste ju börja någonstans.

Idag har jag haft en sådan där blädag. Kände mig smutsig och en totalt ovärd dag. Jag gjorde INGENTING på lektionerna. Inte för att leka ball och ba höhö jag gjorde ingenting. Men vi gjorde ingenting på lektionerna, jag var redan klar med det man skulle göra eller så var det bara repetion. Så groteskt dålig dag. Men nu är jag i alla fall nyduschad och känner mig bättre och kollar på OC!

Dags att sova snart också. Sovmorgon imorgon och ett gympapass med Matilda. Ska bli kul!

Puss


O.C.

The weekend is over! I fredags var det middag med vännerna på traditionella Pong. Så grym mat <3 I lördags hade jag en sådan där meningslös dag, sov LÄNGE, duschade och satt vid datorn. Åkte sedan till Eveluba och lagade mat, åt och sedan kollade vi på OC. Har fortsatt idag efter ett hårt gympass att titta på O.C. Have to state the obvious - Seth är snyggast i världen.




stay.

Imorgon är det....FREDAG! Wippsie hurray!

Veckan har varit fett b! Haha. Men det är sant. Rätt tråkig. Jag är rätt bortskämd och behöver adrenalinkickar och lustkickar under veckan för att jag ska vara lycklig.

Igår gick jag och Matilda på ett töntfriskispass! Det var nördigt, pinsamt och så kul! Okej, nu ska jag inte låta som hurtbulle nummer ett och jag vet att jag inte var så road under själva passet för det var fan jobbigt. Vi gick ju in med attityden att vi var yngst, snyggast och bäst haha men tjii fick vi för vi pallade knappt trycket. Det var ju dock första gången så jag tror man kommer in i det plus att nu vet man hur långt det är och hur man håller på. Jag tror man blev psykiskt stressad när man inte visste hur jobbigt det skulle bli.

Idag blev det gym (det är det enda jag bloggar om typ...) också, fast hade haft gympa som sista lektion och var helt slut. Svängde först förbi med skjuts av Fredrik förbi Täby Centrum och lämnade tillbaka några filmer och Matilda hämtade ut biljetter sedan var det bara iväg till gymmet. Jag var så matt. Jag fattade inte ens varför jag gick dit från första början kände jag efter ett tag. Men jag fick spela lite på Matildus iPhone och sedan så "stretchade" vi också. Gjorde några övningar ordentligt och fick även försöka lyfta min egen kroppsvikt. Right att jag klarade det, not! Det får bli mitt mål, jag klarade bara att hålla i mig men inte lyfta hela mig själv. Det får bli ett framtida mål. Haha.

Har precis tittat klart på robinson och ska strax duscha och sedan sova. Är så sjukt trött.

Puss


hey ho lets go.

Såg nu att det var mer en än vecka sedan jag uppdaterade! Ops. Så hemskt trodde jag inte det var. Tiden går fort.

Veckan har varit okej. Mellanmjölkvecka. I torsdags fyllde jag ifs år! Det är alltid lika kul. Många som grattade, man blir så glad av alla som grattar en i skolan och ibland var vissa mer engagerade och lyckliga att jag fyllde år än jag själv haha. Lite tråkigt att fylla sjutton, som en utfyllnadsålder till arton bara. Jag fick många bra presenter, speciellt en iPhone 4. Dock inte inhandlad än men så fort det finns tid och energi så ska jag köpa den! Fredagen var en lång dag men blev upphämtad efter skolan av Fredrik och Matilda så åkte jag hem och målade naglarna och sedan var det bara in i stan igen för att äta middag med Anna och Matilda. Det var jättegott och jättemysigt! Låter så klyshigt, men det var verkligen det. Det är som en liten tradition. Igår bakade jag och Evelina massa bullar och kollade på kungarna av tylösand samtidigt. Det gick skitbra, tråkigt att städa bara och jag tror vi åt fyra bullar var typ...och sedan köpte vi lasagne på pizzerian och åt hemma hos mig! Tur att jag tränade idag. Jag och Matilda sprang till och med, very good gummisnodd. Åkte till Lisa efter och var där några timmar!

Nu ska jag kolla klart på DH och sedan ta en dusch. Måndag imorgon...

Pussar

Hurts - Stay! <3 <3 <3


RSS 2.0