1:a inlägget

Jag har dragigt mig för att blogga ett långt tag nu eftersom jag failade förut genom att skita i det och sedan ta tag i det och ta tag i det igen efter en lång paus och sedan åter skita i det. Man satte sig liksom i en ond cirkel. Nu ska jag börja igen, men inte sätta mig i en där cirkeln igen utan ta nya tag och ny inspiration. Skriva när det händer något alltså.

Sommaren har varit lång känns det som vilket är hur bra som helst, eftersom vi fortfarande ligger i juni än så länge. Det kan vara för att jag haft så mycket för mig. Sommaren tog en kickstart med grillmiddag och sedan iväg till en kompis landställe. Efter det har jag bara solat och jobbat på Opticom. Jag har telfonjobb, ringer till folk och intervjuar deras diabetes. It have its ups and downs.

Två dagar till jobb och sedan så får det räcka. På lördag ska jag på min storasysters födelsedagsfest och sedan på söndag så ska jag träffa min vän Evelina som kommer hem från tre veckor borta!! Galet.

Tycker det räckte att börja med. Jag måste ju liksom komma igång med något litet, annars kommer jag aldrig komma framåt.

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0