that's how it's supposed to be.

Bara några dagar kvar till skolan och jag försöker andas in och acceptera det. Dock har jag blivit bekväm med ledigheten och vilket jag tycker innebär frihet. Snart studenten!

Idag har jag varit med fina Matilda och käkat lunch med lite shoppingtittande. Igår var jag på IKEA med mamma och shoppade flaskor och en låda.

Jag har fått dille på knäckebröd med ost och te, det är rätt typiskt mig att rikta in mig på en frukostgrej och sen leva på det (plus lunch och middag såklart) i veckor tills jag sedan i princip spyr på det. Med det sagt ska jag nu skriva klart mitt religionsarbete (både jag och Gud vet att det är en lögn, men ska försöka i alla fall...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0