and we said that we would die together.

Jag är så lycklig över mitt körkort. Det är det bästa och finaste jag har uppnått hittills. Faktiskt! I fredags och lördags fick jag hämta Camilla från jobbet och handla. Det är rätt coolt att köra själv. Fniss!

Igår var Matilda och jag hos Anna och käkade middag och hade kul. Jag blir så glad av att umgås med dem två! Vi tittade på gladiatorerna och P3 galan.

Jag gillar inte vädret, det var lite tråkigt att ta körkort just denna helg men det har gått ändå. Bra träning :)

Jag har städat idag samt åkt och köpt gymkort med Matilda. Nu ska vi börja träna igen, så på onsdag kör vi!

Här är bra låtar:

Laleh - Some die young
First Aid Kit - The Lion's roar
J-son ft. Salem Al Fakir - Remedy
Cobra Starship - Middle Finger
Martin Solveig - Big in Japan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0