månskensregn.

Igår var fina vänner hos mig och jag bjöd på middag. Det var väldigt mysigt, då jag hade bästa sällskapet! Bjöd på köttfärssås och pasta, och muffins till efterrätt. Fick även fina presenter av Annis!

Blev upphämtad vid skolan idag för körlektion. Det gick bra, är inte lika nervös längre och gör konstiga fel som jag hade en rutin med att göra i somras, utan nu är det mest övningar för att få rutin. Måste fortsätta mer och mer intensivt på teorin också så är jag snart klar.

Har pluggat matte med pappa idag också och blev bjuden sushi. Pappa bor så fint i Hammarby sjöstad, skulle lätt kunna bo där när jag blir vuxen.

Bara två dagar kvar till födelsedagsfest!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0