i can't make you love me.

Om drygt en vecka är det höstlov. Jag vill ducka mig igenom den här veckan för den är så jobbig för att komma till lovet. Sista höstlovet? Shit manhattan.

Jag gillar söndagar. Eller jag gillar mig själv på söndagar för jag blir produktiv. Jag känner väl stress för att det snart är måndag och känner att jag måste göra klart för att göra måndagen lite bättre. Jag har söndagsstädat, pluggat, svarat på rekryteringsfrågor och bokat klipptid. Jag måste klippa mig. Det var länge sen jag var nöjd när jag var klar. Jag tror dock att jag vet hur jag vill göra denna gång. Börjar väl känna mig själv om hur jag vill ha håret. Annars har jag många gånger kört den enkla vägen genom att visa en knappt centimeter mellan tummen och pekfingret. "Ta inte så mycket, bara det värsta."

Den 4 november ska jag på Bon Iver. Det är jag väldigt lycklig för.



Jag har inte mått så bra den senaste veckan och jag får alltid feeling för att göra mål när jag har känt mig allmänt depp på allt. Jag ska köpa gymkort, jag ska klippa mig, jag ska rensa min garderob, införskaffa höstgarderob och börja rita igen. Som ett alternativ på nyårslöften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0