3/10.

Det har varit en lång dag idag! Började dagen med religionsprov, och jag tycker det gick bra. Efter skolan åt Felicia och jag mackor och te samt pratade. Jag har inga läxor idag så har gjort pilatesövningar och dammsugit. Ska snart möta mamma så ska vi handla och övningsköra lite. Körkortet är inte långt borta, dock blir jag hindrad av att det är svårt att få lektionstid men det ska säkert gå bra. Jag är inte stressad, spelar inte så stor roll när jag tar det.

På fredag fyller jag år!!!! hehe. Längtar något typ. Det var länge sen man längtade efter sin födelsedag, tycker jag i alla fall. På fredag blir det brakutgång med Camilla, Olof och Matilda samt släktmiddag på lördag. Helgen kommer bli kul, många helger framöver är fullproppade med roliga saker.

Jag är på jakt efter en kabelstickad tröja, tycker det är fint. Vill hitta en i en fin färg. Typ senapsgul. Eller rosa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0