strör socker i såren.

Jag drar mig från att be om ursäkt för dåligt bloggande men den här gången så måste jag nästan. Jag har försökt att blogga från mobilen men det fungerar inte av någon anledning. Så det blir ett bildinlägg.


Åt på Mancini med mamma, Camilla och Olof.

Jag, och kortisarna gick till Annexet och tittade på Bon Iver. Och så bra det var!!!!!!!!!!




I helgen var det utgång i fredags till Ace med Fille och Evelina. Vi ölspelade hos Evelina innan vi gick ut. I lördags var Anna, John och hans kompis med så vi tog en cider och sen drog vi till Entourage och mötte upp några andra. Det var riktigt kul! Helgen tog mycket på krafterna. Igår så bjöd pappsi på middag och sen gick vi till Camilla och Olof till deras fina lägenhet och drack te. Ska sova hos dem på onsdag, längtar.

Idag hade jag även tal, det gick bra. Jag gillar att hålla tal, tycker det är kul. Nu ska jag döda lite tid med att stilla mitt kontrollbehov genom rensa väskan, ändra lite i kalendern och annat sånt. Imorgon blir det Gillingebanan, risk 2an. Ska bli kuligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0