i'm no wiser than the fool i was before.

Jag hade ett inlägg hängades från i lördags som jag publicerade nu.

Jag ligger i min säng och lyssnar på Lady Gagas låt. Den är jättebra, men är nästan redan trött på den. Har knarkat den på youtube. Elin som visade den låten. The Edge of Glory heter den.

Har haft matte B - nationella idag. Det gick ganska bra, eller riktigt bra på vissa. Dock var de sista uppgifterna lite svåra och man blev ju så trött och segtänkt efter två timmar så man slarvade nog lite på sista uppgifterna. Men så länge jag får mitt VG så är jag nöjd.

Jag har handlat tacos efter skolan och kånkat hem. Felicia ska äta middag och sova över här ikväll. Vardagsmys (L).

Ska nog kolla lite på cougar town, ett avsnitt eller två. Sova någon timme sen ska jag nog göra spanska samt laga mat till Fille och mig tills hon kommer sen.

Jag mår jättebra nu förtiden. Ville bara säga det.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0