tittar bort och låtsas som det regnar.

Det spöregnar - det spöregnade. Jag älskar när det regnar. I alla fall på sommaren. Jag kom precis innanför dörren innan spektaklet började. Har tittat ut för spegeln på strålarna som sprirar ner. Åskar gör det också, hehe. Det är dock lite längre ner på like-listan. Jag tycker typ det är läskigt.

Dagen har varit topp. Först engelskanationella, som gick bra! Sedan handlade jag och Evelina på hemköp - tortellini och kladdkaka som vi åt hos henne och planerade inför peace and love. lÄnGtaR.

I tisdags hade vi rättsspel på rättsstaten. Det var faktiskt ganska kul, det gick ju lite fort och alla var väl inte till hundra procent förberedda. Vi spelade alltså upp en rättegång. Jag var kärande och hade två advokater bakom mig. Jag var VD för företaget det handlade om, Karl Karlsson (fyndigt Lars...) till er tjänst.

Igår var det gym med mulds och vi solade solarium. Det var nästan läskigt, haha. I alla fall i början, sen blev det mest avslappnande. Vet inte om det tog sådär fruktansvärt mycket, men det känns lite som att jag bränt mig.


snälla titta på det här. jag ville bädda in men det gick inte. det är så fint. för min skull.
Peter Yorn & Scarlett Johansson - Relator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0