onsdag.

Det är en bra dag idag!

Det var über att Felicia sov här igår. Det blev vardagsmys. Vi åt tacos och kollade DH och så somnade vi rätt tidigt. Imorse gick vi till och med upp tidigt och dukade fram frukost. Det var lite förändring i vardagen, jag är rätt dålig på frukost överhuvudtaget. Det var även temadag. En timmes föreläsning i aulan om Don't Drink And Drive. Det var lamt. Trodde det skulle vara intressant, men inget man direkt inte kunde lista ut själv.

Åkte efter skolan och lämnade ett papper till mamma och gick runt och kollade på designgrejer på Åhléns city. Rätt kul. Det blev även en jättemysig PW runt mörtsjön med Matilda och prata. Efter åkte mamma och jag till mörby och köpte sushi (jag körde (y)) Ska duscha kroppen snabbt nu och sen ska jag sova tidigt, jag har spanskaprov imorgon så vill vila ut så jag kan tänka imorgon. Ska även vara barnvakt imorgonkväll/natt så måste packa lite till det också. Är ledig på fredag!!!! Wippsie.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0