jag är namnet som du har på armen.

Nu när allt är färdigställt kan jag ju nämna att...jag ska FLYTTA! Eller jag och jag, snarare mamma och jag. Huset är för stort för båda oss, roligare med en nyrenoverad lägenhet istället för ett hus som är mer ämnat för en barnfamilj. Så nu är det dags att ta nästa steg i framtiden och flytta. Ut ur skarpäng. Kommer sakna ängen, Ica Rösjöhallen (Har dock körlektioner där så har lovat Elin pizzamiddagar när det finns tid), kommer sakna vardagsrundorna man kunde gå med vänner.

I fredags fick vi lägenheten vi budat på och huset ska säljas om några veckor framåt. Så det är mycket fling och fläng fram och tillbaka med att packa ner grejer. I fredags rensade jag och min syster ut halva vår barndom. Många papper, leksaker och annat som man sparat på sig som skulle slängas. Vi har bara sparat det viktigaste. Haha, vissa saker vet jag inte ens varför jag har sparat... Mitt rum är nästan tomt. För mig är det väldigt ledsamt. Eller väldigt var väl att klämma i, men det känns. Idag känns det faktiskt att vi ska flytta. Det har lite känts som att vi ska flytta men samtidigt ha kvar huset, men så går det ju inte till.

Jag har bränt mig på nosen idag på fotbollsplanen. Imorgon blir det shorts, det är 22 grader imorgon. Jag var för varmt klädd idag, hade svarta jeans (det säger tillräckligt).

NU - DUSCHEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0