tidsfördriv.

Fem allmänna ”allergier”:

·         Att chatta. Smsar eller ringer tio gånger hellre.

·         Småtjejer som inte kan gå i klackskor.

·         Onödiga statusar på Facebook.

·         Kallprat.

·         Ibland mig själv.

Veckans roligaste: Gårdagen – midsommar. Det var riktigt kul.

Veckans tråkigaste: Måndag – Gjorde typ inget då..

Veckans bästa: Att mina naglar mår så bra. De är sällan såhär fina. Även fast jag tycker det är så viktigt med fina naglar så är mina sällan så som jag vill ha dem.

Veckans sämsta: Vädret och mensvärk.

Veckans upptäckt: Att jag faktiskt har fina saker i min garderob exempelvis.

Dagens klädsel: Tröja och shorts.

Dagens humör: Pigg tokigt nog. Och glad.

Dagens bästa: Beyoncés nya album.

Dagens måste: Kanske börja packa till Peace and Love. Bara kanske..

Dagens finaste: Promenad med Matilda. Skönt att prata med henne och så tycker jag så mycket om henne också.

Dagens fulaste: Mina hälar. Hatar mina skavsår och att jag fortfarande är så horribelt dålig på att raka benen utan att skära ett litet sår.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte för mig – tror jag.

Tror du på Gud: Jag tyckte det Michaela Forni skrev var så fint och rätt.  ”Jag har alltid sagt att jag inte kan svara på den frågan. För ända sedan jag varit liten har jag bett till Gud i svåra situationer, men jag vet inte om det är för att det är den sista utvägen eller en önskan, en förhoppning om att det finns någon. Jag har aldrig fått någon uppenbarelse om att det finns en Gud och har svårt att tro på saker jag inte kan känna”

Tror du att världen går under 2012: Nej.

Tror du folk gillar dig: Ja.

Vad längtar du till?: Peace and Love och sommaren.

Vad gör du nu?: Rätt dum fråga.

Vad vill du göra i framtiden: Vara kär, ha familj, jobba, bo fint, vara lattemamma med Matilda. Älska livet.

Vad har du för komplex: Ett antal men har väl lärt mig att leva med dem. Eller nästan.

Något banalt som du älskar att göra: Doppa bröd i salt och olja. Och åka bil.

Något banalt du önskar du kunde göra: Hacka grönsaker väldigt snabbt. Ser coolt ut.

Något banalt du hatar: När någon äter morötter. Hatar ljudet.

Något banalt du älskar: Det är inte banalt, men jag älskar alla mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0