walking on water.

Jag stortrivs i lägenheten. Dock är väl den i första anblick rätt rörig nu med alla kartonger som är öppnade för man i desperat handling vill "bara" hitta ett örngott eller sina skor. Igår blev det även mycket flytt, var helt slut efter hela dagen. Var så trött att jag inte kunde somna. Umgicks även med Anna under dagen och ett förbannat val var väl att välja ett par skor jag inte använt på länge - barfota - så har massa skavsår. Aldrig uppskattat ett par hederliga converse så mycket som när jag kom hem.

Har packat upp lite kartonger samt läst körkortsboken lite smått. Ska få prova på att köra till landet kanske nu ikväll om jag vågar och får. Vi ska köra lådor och möbler till landet. Blir grillmiddag där och sen åker vi hem redan på lördagmorgon. På lördag är det barnkalas och så ska jag och Matilda käka middag, för idag så kommer hon hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0