första natten i lägenheten.

För er som inte undrar vill jag meddela att jag sovit första natten i lägenheten. Det gick bra, jag var så trött så det var inga problem. Brukar annars vara det för mig när jag ska sova i nya "miljöer". Vi flyttar och packar ner och flyttar och packar upp. På måndag blir vi "av" med huset och då är det bara fokus på att packa upp det sista och handla möbler. Det ska bli så kul.



Igår åt jag och fina Anna middag på pong. Om det är någon mat jag skulle kunna leva på så är det thaimat. Tryckte även i oss ett par sushibitar. Sitter vid datorn och tittar på fina ringar och slöläser bloggar. Vi var även i huset idag och hämtade lite av det sista (jag körde håhå) och så duschade jag lite snabbt. Lite jobbigt att bo på två olika ställen. Är även lite trött på att bo i lådor och necessär men ska nog packa upp alla mina (7 st) lådor med kläder nu. Håller tummarna blödiga att allt ska få plats. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0