who knows me better.

I måndags var jag, Evelina och Rasmus på bio och kollade på Narnia i 3D, fett ballt. Haha. Filmen var G-R-Y-M. Jag har inte sett tvåan men det spelade ingen roll. När jag kom hem satt risis och jag och skypade. Vi satt och pratade men till slut satt jag och spelade spel och hon satt och kollade facebook men vi hade ändå på skype. Då är man banne mig bekväm med varandra, haha. Men så är det med barndomskompisar, vi är så vana med varandra.

Vi bestämde oss också under skypet för att vi skulle ta en morgonpromenad som inte blev en morgonpromenad dock, vi var ute halv ett för vi sov så länge båda två och var så sega på att ta oss ut. Vi gick en timme sen gick jag hem och åt lunch och åkte till Nathalie som gjorde mina naglar och var där och hängde resten av dagen. På kvällen efter middag gick jag till Wide och spelade the sims 3, hehe...Det var kul! Spel som håller liksom. Dock tyckte jag 2an var roligare än 3an och fattade inte hur man gjorde vissa saker för det var så länge sen.

Idag har jag städat både badrummet och mitt rum kliniskt rent. Inte ung och bortskämd här inte. (bästa programmet btw.) Efter det blev det gym vid fyra och ikväll har mamma och jag handlat god mat och tittat på teater på TV. Jag ska sova strax. Ska försöka gå upp lite tidigare imorgon. Jag och Evelina ska till Täby C på förmiddagen och göra lite småsaker sen ska jag till Matilda och plugga! Ska bli mysigt.

God natt!!!!!!!!!!!1111!!!!111!ett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0