rolling in the deep.

tusenelva. två. tusen. elva.

Det är skönt att det har börjat ett nytt år. Lite hoppfullt sådär.

Nyårsafton var jättelyckad. Verkligen. Jag gick till Elin runt sjutiden och så åt vi en exellente trerättersmiddag och hade jättetrevligt! Jag var lite seg i början för jag var lite trött men sen blev jag pigg och taggad. Drog mig efteråt till bussen och höll tummen för att bussen skulle komma fram i snöovädret och det gjorde den till slut. Så åkte till Evelina och där hade vi JÄTTEKUL! Riktigt kul med roliga människor och bra musik. Roligast var väl när alla gått och det var bara jag, Evelina och Rasmus. Har de roligaste filmerna på min ajfon. De ska sparas i all evighet. Vi kollade på Jurassic Park, retade Evelina och sedan gick vi och la oss. Gick upp imorse då jag och Evelina satt och kollade på Romeo och Julia på tv.

Ikväll har jag inte gjort mycket, bara duschat mitt äckliga jag och tittat på fångarna på fortet och lite annat. Ska snart sova. Behöver få en rutin igen. Imorgon blir det gym på förmiddagen. Fast min förbannade förkylning försvinner aldrig så ska ta det långsamt imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0