i'm only human.

Nu har skolan dragit igång. Denna veckan var ju sista veckan på höstterminen så det har dragit igång med en jättebra, lite ryckig vecka med några lektioner så har uteslutits och kurser som har avslutats.

I måndags så hade vi världens håltimme så jag och Felicia åkte hem till mig och kollade på desperate housewifes och så somnade vi båda haha. Sen åkte vi tillbaka och hade en sista lektion.

Onsdagen var en skitbra dag. Fick VG på matteprovet och fick reda på att det kan bli ett MVG i estet, fast den kursen är ju inte riktigt klar än. Har haft bild nu i höst och ska ha musik nu i vår. Vid ett-tiden blev man upphämtad i skolan och så åkte vi och gymmade.

I fredags så hade vi också muntligt förhör på filosofin, och det gick faktiskt jättebra. Fast är riktigt glad att den kursen är över, även fast jag rekommenderar alla att gå den så var den lång kändes det som.

Vid nio-tiden åkte jag och Matilda in till stan för att fira Fredrik och Johan som fyllt/fyllde år. God middag och så åkte vi hem på natten. Jättetrevlig kväll.

Igår så kände jag att jag behövde slappa lite. Jag och Evvis åkte in till stan vid ett-tiden och käkade lunch och satt där flera timmar och pratade. Vi kollade även lite i småaffärer. Åkte sen hem för att äta middag och på kvällen satt jag bara vid datorn och kollade på tv. Somnade vid elva och vaknade vid tio-tiden. JÄTTESKÖNT!

Idag har Matildus och jag varit på yoga. Jag älskade det. Man fick jobba med andningen och kroppen. Jätteskönt. Ska bli kul att testa igen, kan bli skönt en vecka då man är stressad och behöver få stressa av. Det var även skönt för min rygg.

Sitter och kollar på 24 timmar. Svensk sommar <3. Jag stör mig verkligen på Anna Book. Kan tänka mig att man gillar henne när man träffar henne för hon verkar ju tillmötesgående och lätt att prata med men shises vad jag stör mig på vissa saker hon säger och gör... Inte riktigt min stil.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att tiden framöver blir perfekt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0