if she wants to rolls. she rolls.

Är det bara jag, eller känns det verkligen som våren är på väg? Jag tycker det och det räcker för mig.

Hade en jättemysig dag i torsdag med mina vänner. Det var idrottsdag och vi hade valt att pimpla. Kanske känns som ett töntval men det var det eller Romme och mina skidskills kanske inte ens existerar så det blev pimpling på värtan. Och är inte missnöjd för ett öre över det valet. Det var jättemysigt att sitta där på isen för solen verkligen lös jättefint. Jag fångade tio fiskar, vi slängde dock tillbaka alla. Vi drack varm choklad och solade lite. När man kom hem var man alldeles röd om kinderna, tror solen tog rejält. Dock försvann det ju lika fort som det kom.



Efter en lång skoldag i fredags så åkte jag in till stan vid halv femtiden och mötte om Matildis och på impuls på grund av rean så drog vi in på Zara och efter en kvart kom jag ut med fyra par byxor. Hehe...Det var rea ju! Och jättefina vårbyxor fanns det. Vi vandrade sedan till Vapiano och åt gudomlig middag med Anna och efter det Espresso House och sen av brist på ställen att umgås på blev det macedonken. Trevlig kväll!!! I lördags blev det långpromenad med Matilda och sedan gym igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0