allting har förändrats. men du finns kvar.

Att dansa i torsdags var så jävla kul! Jag trodde inte jag skulle tycka det. Att jag skulle tycka det var relativt svårt och jobbigt men jag har verkligen gjort rätt val att börja dansa igen, ångrar det inte en sekund. Det kändes som att jag behövde ta tillbaka en del av mig. Dansen kanske inte är något jag lever för enbart men det blev liksom som MIN grej och jag känner att jag inte har mycket i mitt liv som bara är mitt. Men dansen är en början.
Fick dock brutal träningsvärk, man tränar så konstiga muskler.

I fredags så umgicks jag här hemma hos mig med Evelina. Jag klippte hennes hår och vi kollade på Juno. Jag älskar den filmen.

Igår så satt jag hela kvällen och slipade på min text som ska lämnas in imorgon och innan jag gick och la mig satte jag på 500 days of summer. Jag gillade inte den filmen när jag såg den men Camilla har tjatat som tusan att jag måste älska den, och jag gillar den faktiskt. Såg inte klart den, får bli slutet ikväll.

Har varit och gymmat och ätit sen lunch och ska göra lite spanska snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0