du kan få bli min idiot.

Har varit riktigt duktig idag! Jag har tvättat SJÄLV för första gången! Lite stort. Eller kanske inte. Men rensade min tvätt all by myself och satte på tvättmaskinen. Nu hoppas jag inte att jag irriterar de ungdomar som gjort det här miljontalsgånger med min bortskämda attityd men det var lite roligt att göra det för första gången själv.

Har städat mitt rum, eller städat är det alltid typ för jag är rätt pedantisk men har dammat och dammsugigt samtidigt som jag lyssnat på Stevie Wonder i lurarna högt. 

Det har varit en fett onödig dag. Började med spanska, vi hade inte ens en lärare så det hade inte varit hela världen att missa den lektionen. Hade datorlektion direkt efter. Lisa och jag åkte hem till mig på lunchen och åt mammas bästa pannkakor och pratade. Vi missade bussen så kom lite sent till engelska lektionen. 

Mamma och jag ska snart åka och handla sen är det nog bara vila framför Gossip Girl. Det är så skönt att ha städat rum! 

Imorgon blir det Älvsjömässan - UF - företag med klassen! Ska vara där klockan tio så det blir lite sovmorgon i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0