snabbt, stabilt och jätte, jättebra.

Titeln. Jag hjärta Judit och Judit. Har haft den "låten" från reklamen hela dagen. (Vad har hänt med att man kan bädda in youtubeklipp och lägga in i HTMl??)

Blev ju ingen skola i fredags (snyft..) på grund av att bussarna inte gick! SL - makes people walk. Eller nej, tänkte ju inte direkt vandra, hade ju tagit en timme i ovädret. Jag stannade hemma tillsammans med mamma. Kollade på TV, gjorde lite spanska, drack te och åt massa apelsiner. Vid tretiden kom Felicia hit med nöd och näppe för bussarna knappt gick. Hon fick ligga i min säng och värma sig lite, hon höll på att dö av kyla haha. Vi gjorde oss i ordning och drog oss till bussen. Vi skulle till Nathalie där det var klassfest. Först middag med tjejerna i klassen och sedan kom resten. Men som sagt så kom aldrig bussen men vi hade jordens flyt. Det svängde förbi en taxi sthlm som vi tog. Det var fett värt det. Gudomlig middag, förrätt, varmrätt och efterrätt. Skagenröra, pizza och pannacotta. Mumma. Kvällen var verkligen lyckad, älskar vår klass!!





Felicia och jag drog oss hem till mig och åt macka och drack cola samt pratade om kvällen. Aldrig tyckt att cola smakat så gott. Sov till typ tolv, vaknade av att Felicia hakat in sig på min dator och skrivit något i stilen med på Facebook: VAKNA NÅGON GÅNG! hehe. Tog även en långpromenad med Matilda, det var jättekallt. När jag kom hem så kliade mina ben som sjutton för det var så kallt.

Evelina blev utlåst på kvällen så hon och jag drog till rösjöpizzeria, åt middag och svängde förbi Ica. Vi köpte Ben & Jerry - cookie dough. Blev invigning för mig, aldrig ätit ben and jerrys förut. Det var gött!!!

Det är Alla Hjärtans Dag idag. Fuck this day. Alla är på dejt. Jag ska äta mat. Själv. FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0