jag gillar listor.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var åtta år och visste ingenting. I princip.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Gick andra året i gymnasiet och var allmänt bra och snäll.

3) FEM SNACKS DU GILLAR?

·         Tomteskum

·         Chips

·         Hallon och lakritsskallar

·         Pistagenötter

·         M&M

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Beyoncé – Countdown
Beyoncé – Love on Top
Beyoncé – Best Thing I never Had.
Beyoncé – Run the world.
(Jag gillar Beyoncé)
Bon Iver – Beth/Rest

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR?
Köpa en egen lägenhet. Köpa en egen bil. Resa med min familj. Resa med mina kompisar. Köpa löjligt mycket saker. (Och efter videon jag såg idag om lilla killen som blev mobbad vill jag skänka miljoner till Friends)

6) FEM DÅLIGA VANOR?
- 
Lämnar luckor och lådor öppna. Inte med flit dock.
-  Är otroligt vidskeplig. (Jag tycker inte det är något dåligt i och för sig.)
-  Har en tendens att lätt tappa bort mig. Gud glömde ge mig ett bra orienteringssinne.
-  Lyssna på för hög musik.
-  Kan sova hur länge som helst om inget stör eller väcker mig.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
- Vara med min familj och kompisar. Jag gillar verkligen det.
- Laga mat. Det är kuligt att laga mat och få ordna middag åt andra.
- Åka bil. Köra och åka. Spelar ingen roll. Jag gillar det!
- Lyssna på min favoritmusik i mina hörlurar.
- Vara duktig. Ha städat omkring mig, vara duschad och känna mig bäst typ.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
- Låga jeans
- Lacktights och kort linne.
- Vita jeans.
- Beige. Inte min färg!
- Låg klack.

Idag i alla fall.

Snodde listan från Niotillfem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0