december 2011.

Livet är på bristningsgränsen nu. Hela veckorna är stressmaxade. I tisdag var det sista danslektionen. Får se om jag fortsätter nästa år! I onsdags så hade jag körlektion och sedan vid tio-tiden på kvällen så mötte jag upp Camilla i Mörby för hon jobbat och så åkte vi hem till henne och Olof. Fick julmust och världens godaste kakor hon hade gjort. Ska göra sånna själv idag tror jag! Kolakakor med pepparkakssmak.

Det var jättemysigt att sova där, blev skjutsad hem på morgonen och sedan på torsdagseftermiddagen var det konstant matteplugg med pappa i andra änden i luren. Jag och mina UF-kamrater stod även på öppet hus och sålde vår bok! Det gick toppenbra.

Jag har bestämt mig för att inte göra något den här helgen, eller jo (är ju i princip omöjligt), shoppade med mamma igår, hade körlektion imorse och imorgon ska jag gymma med Matildi och Marcus! Ska bli kul, like old times. :) Ska även plugga mycket denna helg (anledningen till ledigheten under helgen). Börjar bli sjuk också så det känns ju lyckat.




Haha jag gillar bilden. Vi ser ut som en lycklig familj!

Mina favoritlåtar just nu:

Lost and Found - Katie Herzig
Svalkar vinden - Svenska Björnstammen
A Case of You - James Blake

Lät du henne komma närmre - Melissa Horn
Allt grönt - Timbuktu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0