tisdag.

Har ägnat lite för många timmar i Täby Centrum de senaste dagarna. Igår fikade jag och Felicia och sen så träffade jag Anna och Isabel så gick vi runt och kollade i affärer tills de stängde. Idag fikade jag och Evelina istället och jag köpte det jag igår hade tittat på. Har inhandlat strumpor (roligare köp än man kan tro - och nödvändigt.) och ny laddningssladd. Har även hittat de snyggaste skorna. JAG VILL HA DEM. Ba så att ni vet.

Jag har inget internet, snyft. Jag sitter och surfar på låg hastighet. Synd om mig är det. Både mobilen och datorn har slut. Tur att sista dagen på augusti är imorgon, jäklar vad jag ska interneta efter det. Efter flytten har jag ingen TV och nu inget internet - jag är livlös.

Imorgon ska jag simma efter skolan. Det ska jag börja med varje onsdag, gratis träning är aldrig fel. Tack Tibble.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0