my hands they were strong.

Första dagen i skolan år 3 gick bra. Känns inte riktigt verkligt än. På måndag kommer väl den kalla duschen. Dock var det riktigt kul att träffa mina fina klasskamrater igen! Har saknat dem.

Sov över hos Evelina igår. Vi åt kräftor som förrätt och sen lagade vi kyckling och bulgur. Så jäkla gott! Efterrätt blev chips. Svårt att inte äta så mycket.. Vi sappade igenom tvprogram och pratade genom kvällen.
 


Idag har jag och mamma varit och shoppat lite överallt typ. Vi shoppade kläder åt henne i Täby Centrum. Kul att få vara shoppinghjälpare :) Vi köpte även lite nödvändigheter som iphoneskal och pennor till skolan. Ska även investera i ett ritblock och börja rita lite igen. Fick även en klänning från Street Corner <3


 
Den blir nog fin i höst :)

Nu ska jag skölja ur inpackningen och göra mig ordning för födelsedagsfirande med Matilda!


Adele - Set Fire To the Rain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0