länge leve vi.

Idag är jag jättetrött. Jag har sovit sent och inte gjort mycket mer. Jag äter knäckemacka med ost och dricker te ur våra nya lila stora koppar från Bruka. Jag lyssnar på Sommar i P1 med Cecilia Fors och nu Daniel Adams-Ray. Tycker att det är behagligt väder för mitt humör idag.

Lägenheten börjar sakta men säkert ta form. Det är mycket kvar att göra, det tar så mycket mer tid att komma i ordning än man tror, men snart så. Jag har än så länge min hästenssäng, sängbord från SOVA och tvbänk från IKEA. Resten står antingen på beställningsväntan eller har inte fått tillfälle att visa sig i mina tankar. Mitt skrivbord väntar jag fortfarande på. Det kommer nog om ett par veckor.

På fredag börjar jag skolan. Vet inte hur jag känner för det. Jag har någon stark känsla av att detta året kommer bli bra. Jag har mognat eller ändrat mig på något sätt. Jag måste bara bita ihop igenom det sista skolåret! Det ska nog gå bra. Snart är jag 18 och senare tar jag studenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0