ghost n stuff.

Efter skolan igår så mötes Matilda, Anna och jag vid Ica och handlade tacos och Ben & Jerrys. Vi åt hos Matilda och tittade även på kläder. Fick hem massa fina saker! Är motiverad att rensa min garderob.. igen! Tycker alltid att jag är kallblodig nog att rensa ut allt jag vill men det är ändå alltid för mycket. Skulle jag haft ekonomin skulle jag gett bort allt och börjat på ny kula. Har fina saker men har man använt dem känns de så...ovärda.

Blev även titt på Notting Hill och så sov vi över hos Matilda. Idag har jag städat mitt rum lite efter behov. Känner mig rätt nere och trött. Jag skulle så gärna vilja hitta motivationen och styrkan i att sova bra, träna, äta regelbundna tider och ha snygga kläder. Känns som den senaste tiden så har jag varit så stressad så har nästan förlorat på alla plan. Dock vet jag av den eviga erfarenheten att det brukar komma av sig själv när man lugnat ner sig.



Jag vill verkligen ha jobb! Jag förstår inte hur man får jobb. Jag förstår. Men jag förstår inte. Jag har lämnat in CV på alla ställen jag själv kan tänka mig jobba (vilket är i princip överallt i närheten) och det känns som att man måste nästan ha tur för att hitta rätt tidpunkt att lämna in sitt CV.

Ska äta popcorn nu och drömma lite.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0