we're young and fresh.

Haha, älskar att jag åt fruktsallad med glass när jag läste Matildas inlägg...Kändes bra! Haha.

Imorgon är det redan torsdag? Jisses bananer. Det gick fort. Kanske för att vi haft två temadagar och idag har bestått av massa håltimmar. Efter skolan åkte jag i alla fall till Ica och köpte en bukett blommor och firade min systers man som fyller år idag. Det blev buffé och sedan tårta till efterätt. Det var gott och trevligt. Fast släktmiddagar är alltid lite jobbiga. Det är typ bakteriefest när alla unger klänger i en haha. Men de är söta mina små fina systerbarn. Mitt äldsta systerbarn, Hanna, hon har liksom tagit över min och min storasysters roll hos de mindre barnen. De liksom hänger och klänger på henne nu istället för mig och Camilla som de gjorde förut. Det var skönt, haha. Jag fick sitta själv för en gångs skull förutom att alla barn ropade mitt namn var femte minut.

Nu ska jag borsta tänderna och så är det läggdags.

Pussar


Parken - Vad Ska Vi Göra Med Henry?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha åh. Våra fina syskonbarn. :)

2010-09-30 @ 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0