wasting my time with a bum like you.

Helgen gick fort men den var skön. Jag var hemma ensam och det var faktiskt kul. Man fick liksom laga mat, städa och ta hand om sig själv. Det var som att bo ensam i ett stort hus, gratis. Jag gillade det. I fredags var jag på fest för ett par kompisar som fyllde år och i lördags var jag och Evelina och shoppade i stan. På kvällen så lagade jag mat samtidigt som jag skypade med syster. Det var skönt med lite sällskap. Sedan åt jag middag till en film och tända ljus. Snacka om kvalitétid med sig själv. Jätteskönt. I söndags var det bara gym och plugg som gällde.

Gårdagen var riktigt slapp. Vi hade salskrivning första tre timmarna och sedan slutade vi. Var väl hemma halv tolv och somnade typ ett och sov ett par timmar framåt. Det finns inget bättre än att sova på dagen <3. Idag har vi haft orientering vid skavlöten med skolan. Cutade ben, helt slut och kall. You gotta love orientering...

Efteråt blev vi upphämtade av mami så svängde vi förbi mcdonalds och köpte lunch. Vi gick väl plus minus noll där med först träning och sedan mcdonalds men satan vad gott det var. Snart kommer Evelina över och vi ska plugga AFJU...not that fun. Men vi måste.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0