3 september.

Veckan har varit hektisk! I onsdags gick jag i skolan och jobbade från åtta till nio, kom hem klockan tio helt slut och slängde i mig en lättare middag. Min tidigare middag var en ledsen liten smörgås från pressbyrån. Haha. Torsdagen var lika jobbig den, men inget jobb efter skolan utan shoppade lite i täby centrum och sen hem och göra matematik och laga mat till mig själv samt gå på synundersökning och sen på kvällen ta en kall höstpromenad med Evelina. Jag har varit ensam tre dagar denna veckan hemma, det kändes rätt skönt och kul att ta hand om mig själv. Inte direkt för att mamma tar hand om allt för mig men att laga mat till sig själv och ordna allt annat som att städa och så var kul!

Igår - fredag så träffade jag Anna efter skolan och så åt vi sushi och sedan såg toy story 3D. Satan vad bra den var. Jag har saknat barnanimerad film. Jag tyckte den var jättebra. Jag har varken sett 1an eller 2an, men de spelade ingen roll, I loved it anyway!

Ikväll blir det antingen partaj hos Nathalie eller fetta hemma själv haha! Lite tragiskt må det vara, men jag är lite förskyld och kan behöva en helgdag utan att stressa runt. Får se hur det blir.

Nu ska jag handla med mor.

Kyssar.

Det är lite smörsång jovisst, och inte längre min absoluta musiksmak och texten är rätt patetisk OCH att Felicia hatar när jag lyssnar på sådant här, men jag har en förkärlek till Bruno Mars, han är snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0