söndag.

Kvällen igår var jättemysigt. Vi gick till Ica och handlade någon gång vid fem och köpte allt vi ville äta! Det blev tacos med massa gott och så åt vi en hel kladdkaka med glass till efterrätt hehe! Mina vänner är bäst <3

Idag var jag och Evelina på Åva Black Jam och kollade på när de hoppade och käkade korv! Eller jag stod och spelade ninja jump på evelinas iphone länge haha! Bästa spelet. Jag måste skaffa mig en iPhone, såklart inte bara därför. Jag fyller ju år snart men mamma tycker en iPhone är onödigt och ibland kan jag också tycka det för min egenskull då det skulle räcka med en vanlig mobil, men det är svårt att hitta en mobil som man verkligen vill ha!

Sitter och tittar på Mamma Mia. Det är nog den bästa filmen som gjorts, eller nej kanske inte, men jag älskar den! Den är så mysig att titta på.

Måndag imorgon, altough - not to bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0