fuck you. fuck her too.

Veckan har varit hektiskt och jag är riktigt glad att den är slut! I onsdags och torsdag jobbade jag fram till nio på kvällen och skola på det gjorde att man typ dog när man kom hem vid tio-tiden. Men jag har tjänat ihop lite shoppingpengar så det känns bra.

Igår var klassen på vaxholmskastellet och lekte fångarna på fortet, det var kul! Riktigt kul. Och så en bruten nagel och uppriven mage på det gjorde det vilt! Vi var väl där från nio till elva, vårt lag förlorade dock men shit the same, så länge vi hade kul så var vi riktigt nöjda. Kom hem någon gång vid tolv och låg i sängen halvdöd fram tills fem då det var dags för gym. När jag kom hem så kändes gym väldigt omöjligt och långt borta men det gick faktiskt bra. Vi sprang i tio minuter (det är verkligen O-troligt för mig för jag har noll kondition) och sedan styrka. Vi har vilat och slappat väldigt många gånger så det känns bra att komma gång igen och jag har till och med träningsvärk idag, mihi!

Om ett tag ska jag gå och handla med Felicia och Evelina så ska vi käka middag och käka chips som Felicia ville haha!

Nu ska jag dammsuga mitt rum.

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0