torsdag.

Det blev inget gym idag som planerat. Det var lite skönt och är glad att jag bestämde mig för att strunta i det denna gång. Gymmade i och för sig inte igår heller för jag var på födelsedagsfirande men kände att jag var tvungen att vila och plugga. Var tvungen att vila efter den galet jobbiga gympalektionen vi hade idag. Vi körde intervaller hela lektionen. Alltså springa runt planen och springa femton sekunder, vila femton sekunder och springa femton sekunder o.s.v. Det var galet jobbigt för en med dålig kondition så när jag kom hem åt jag mellanmål och sedan la jag mig i sängen och tittade på Top Model. Sedan sov jag ett tag (<3) och har ätit jättegod middag och ska plugga AFJU vidare nu. Har prov imorgon. Första provet och jag har redan ångest och är skoltrött. Jaja. 

Sedan är min födelsedag nästa torsdag, wippie! Men JUST den dagen har vi två prov och man ska hålla i ett tal. Is'nt that just wonderful. Elakt tycker jag...

I alla fall, nu ska jag fortsätta pluggandet och se på Idol.

Bruno Mars - Somewhere in Brooklyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0