shine.

Det blev sällskap hos Nathalie igår! Det var riktigt kul i slutet med mina favoriter och jag är glad att jag i alla fall gick!

Idag har jag gjort söndagsgrejer. Såsom rensa tvättkorgen, dammat hyllor och ska snart bädda om och sedan göra företagsekonomi. Har även gymmat med Matilda, var helt slut efter! Tog verkligen i idag, har slöat flertal gånger så det var dag att ta i tag i det igen plus att senast jag gymmade var i tisdag så det var lite väl lång paus där emellan. Dock har jag börjat bli lite omotiverad, kanske inte att ta mig till gymmet för det är fortfarande kul för jag gör det med underbara människor, men jag saknar lite resultat. Vill ju inte bli biff och trodde inte heller att det skulle bli en massiv förändring men man vill ju ha lite resultat. Men det är som Matilda säger, att det är inte förens 6 - 8 veckor fett blir till muskler och det var mest i början jag ökade fort. Resultatet tittar väl fram snart, plus att det är svårt för en själv att se tydliga resultat, det är nog mer andra som ser!

Nu ska jag nog hämta lite cashewnötter och fortsätta att städa.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0