make me feel like i'm the only one who knows your heart.

Helgen har varit väldigt rolig. I fredags så kände jag att jag behövde vila lite så bokade inte upp mig för så mycket utan gymmade bara efter skolan. Fast vid tio tiden dog jag av tristess så jag och Evelina drog ut på promenad, alltid lika kul!!!

Igår var jag och mamma i Täby Centrum och kollade på småsaker och jag köpte present till Matildus. På kvällen var det födelsedagsmiddag för Matilda och det var väldigt kul. Jag tror inte min present mätte upp till "clone a willy" som Matilda fick haha. Kom dit lite tidigare för att hjälpa till sedan åt vi grekisk buffé och spelade TP. Det kanske inte var de lättaste frågorna men jag Matilda och Marcus "vann" i alla fall. Vi alla gav upp efter ett tag och vi hade vunnit flest tårtbitar så det var våran vinst.

Idag var det gym på förmiddagen och sedan så följde jag med mami för att rösta. Jag fick ju såklart inte rösta men följde med som sällskap och ville se lite hur det såg ut när man röstade. Har dammat av mina hyllor också och sedan var det bara att cykla till affären med Elin och Elin för att köpa ägg till middag. Det blev pannkakor och de är uppätna nu, så jag ska nog fixa lite inför imorgon och sådant

Kyss


http://open.spotify.com/track/3YJlTDtUXu1sGh8lunblkG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0