i love God.

Denna dag. Haha. Den här dagen är svår att summera!

Har varit i skolan idag! Igår på kvällen var jag barnvakt åt mina kusiner och sedan så fick jag skjuts hem och satte mig och chattade med Felicia som vanligt och satte igång med svenskatalet. Jag jobbar som bäst under stress när det gäller skolarbeten. Talet var i alla fall till idag men vi fick reda på att vår lärare var sjuk så vi slapp hålla tal! Score på den. Efteråt var det gympalektion, friidrott. Vi sprang massor och jag har sämst kondition, verkligen sämst så jag är riktigt stolt över mig själv att jag faktiskt tog mig runt alla gånger och gjorde mitt bästa. Gymmet har nog gett mer resultat än jag märkt. Det började spöregna också mitt under lektionen så det gjorde det lite extra jobbigt och freakin' cold. Åkte i alla fall hem efter en timme efter lektionens slut, hehe. Må låta onödigt jobbigt men jag orkade inte skynda till bussen första eller andra gången och sedan hade det gått en timme pågrund av min lathet. Var hemma halv fyra i alla fall och åt lite mellanmål sedan var det bara tillbaks till Täby Centrum för att möta Matilda och shoppa lite och käka sushi. Det blev inte mycket shopping...hehe. Jag är så galet klantig, jag vet, det tillsammans med otur. Jag tappade bort min plånbok men efter att jag faktiskt har motivation och lite smarthet och bästa Matilda med mig så fick vi till slut tillbaka den, jag hade glömt den på bussen. Köpte i alla fall ett par converse och åt sushi efter det som lite firande. Jag var JÄTTElycklig efteråt, log hela tiden för jag fått tillbaka min plånbok.

NU måste jag duscha och sen inte vänta för länge på att sova, jag är helt totalkörd efter dagen. Det gör ont i hela benen.

Pussar

bon iver <3 jag älskar bon iver. jag måste se dom live en vacker dag!

bon iver - lump sum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0