girls know, girls always knows.

tuesday, dear tuesday!

Veckan har börjat bra och jag håller min tumme tills de blöder att det fortsätter så.

Igår gymmade jag, Matilda och hennes mamma men tog bara ben som muskelgrupp. Vi skulle gymmat idag också då jag skulle sätta fokus på armarna men det blev inte av, sånt händer när man är så många som gymmar tillsammans då alla har olika tider att anpassa sig efter!

Hösten har riktigt börjat och det är verkligen dags att fräscha upp sin garderob och eftersom jag jobbat ihop flera tusen under sommaren och i början av hösten har jag och Evelina bestämt en shoppingdag, som vi skrivit in i våra filofaxer. hihi. Jag älskar min filofax, jag bär den med livet. Har även bokat upp mamma på en shoppingdag för höstkläder.

Nu ska jag fortsätta skriva på min argumenttal till svenskan. Går sådär med såsom facebook och annat framför näsan.

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0