r e s p e c t.

Har kommit hem från en wonderbar helg hos casa de Camilla i Örebro, Kööömla! Eller Qumla.

Var i princip ledig i fredags efter en rolig förmiddag på Stinsen med Evelina och hennes mamma. Vi fick intervjua och gå på fredagsfika och gå en runda i stängda Stinsen haha. Ska bli kul att göra reportaget, man lärde sig mycket. Åkte sedan tåg till Camilla och fick mumsig middag och sedan tittade vi på idol och gjorde det vi gör bäst. Myste. Åt chips och kollade på OC. Lördagen blev det sovmorgonen och en tripp till Örebro Centrum, även Krämaren (lovely name) och såg Andreas Johnson. Starstruck...not. Gick runt i affärerna och kollade kläder på HM, monki och andra jättegulliga affärer som fanns. Köpte julklapp till mami och hörlurar till mig själv. Drack även chai latte (första gången för mig, det var riktigt gott) på ett JÄTTEGULLIGT fik. Varför finns det dåligt med det i stockholm, eller är det bara jag som tycker det? Lagade sedan jättegod middag och fortsatte med mys framför OC. Idag så tog vi en promenad runt i Kumla och även förbi kumlaanstalten, scary! höhö. Nu är jag hemma efter en två timmars lång tågresa. Håller på att checka igenom min garderob samtidigt som jag kollar på HIMYM.

Skola imorgon och jag känner mig utvilad efter en grett helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0