na na, what's my name.

Jag har haft det underbart på landet. Det var verkligen skönt att komma iväg lite och umgås med familjen. Vi spelade MASSA kortspel (jag är bäst på kortspel!), åt god mat och var ute. Jag övningskörde också riktigt mycket. Jag tycker det är så roligt att övningsköra. Börjar få häng på det, långt ifrån att kunna köra långa sträckor kanske men vi övade på att köra, vända, köra i mörker och parkera flera gånger. Efter tre dagar så kände man nog dock att det räckte hehe, jag ville tillbaka till facebook och kompisarna där hemma.

I torsdag så gjorde vi pizza hemma hos Evelina och kollade på TV och även något annat jag önskat att jag inte tittat på...haha! Igår var det halloweenfest hos Anna med roliga människor. Jag var batgirl! Riktigt nöjd med min outfit. Jag hade med mig kamera men som jag förutspått så är det dåligt med att ta kort för man glömmer bort att ta foton. Det var i alla fall jättekul!

Jag kan nästan inte vänta på att Rihannas nya album kommer ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0