27 juli

Jag tycker AnaGina är så galet rolig! Hon sätter verkligen pricken på i:t när det gäller min humor hihi!



Appråpå humor, Matilda tror att ifall man sväljer en levande fisk så lever den kvar i magen och simmar runt som i en fiskskål...Hahaha. Hon är rolig hon. Var och shoppade med den tösen idag. Jag skulle spara mitt konto för endast väska och lunch men kortet bara gled ur mina händer och betalade för tre tröjor och hudkräm också, men å andra sidan så har man pengar av en anledning och det jag köpte var nödvändigt...eller det säger jag till mig själv för att må bättre.

Var ute på promenad med Elin R och sedan så handlade vi. Nu sitter jag här som en hobbit vid datorn och ska städa men orkar inte lyfta på mig. Snart, snart, snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0