i'm get your heart raising.

Jag har snabbare än snabbt vänt på dygnet. Men så är det när man har jullov och är en sjusovare som mig. Eller kanske inte har med att jag sover länge heller för den delen för jag måste ändå upp och ta mitt pencellin på morgonen runt åtta men har väl att göra med att jag inte BEHÖVER gå och lägga mig som man gör annars.

Nu har jag som sagt jullov och fick det i fredags. Skönt med jullov, rätt uppenbart så det behövs inget argument för det. Veckan har varit lite off för det en lärare var sjuk som vi har ofta och vi har så många håltimmar så när just den läraren blir sjuk så blir vi i princip lediga halva dagar. I onsdags var jag i skolan fast jag inte hade en enda lektion. Jag bara väntade på nästa lektion som ställdes in, den ena efter den andra. Men jag och Fille satt och planerade gympalektionen som vi hade i torsdag! Det var riktigt kul att hålla i en egen lektion. Efter gympan åkte jag till Matilda och hämtade en klänning. Jag åkte kvart i fyra, jag var hos henne tio över för...hehe...jag tappade bort mig. I pulled a Sara. Jag gick liksom åt fel håll när jag gick av bussen och ja, sen var jag lost. Allt ser så annorlunda ut när det är mörkt och när man ska pulsa i snö. Men sen kom jag på den BRILJANTA idén att jag faktiskt har en iphone och där finns det karta/vägbeskrivning. Värt!



Jag kom i alla fall fram och fick låna den fina klänning. Hade även med mig en krya på dig-"present" till Matilda, hennes favvochoklad. Vad gör man inte för sina vänner!

Idag har jag varit på lilljulafton för att fira lite med pappas sida av släkten. Jag har längtat efter julbord så det var gott att äta sill, lax ♥♥♥ och köttisbullar. Efter det blev det julklappsöppning och jag fick det jag hade önskat mig mest: pengar! Haha.





It's so good...and it's so gay! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0