becoming you.

Idag har jag minsann varit ambitiös. Även fast jag sov lite längre idag så har jag hunnit med mycket. Jag och Camilla har fixat lite med mammas present, varit ute på promenad och svängde förbi ica och köpte ett kilo äpplen. Camilla och jag har kokat egen äpplemos som vi ska ge till mamma och min moster som bidrag till julbordet! Det gick effektivt, lätt och smidigt. Lättare än man trodde. Det blev två burkar som vi slagit in fint och som står i frysen. Hoppas bara mamma inte checkar igenom hela frysen för oturens skull, hehe.

Fick även ett ryck efter middagen att göra muffins. Gjorde chokladmuffins och improviserade ihop frosting. Var ju tvungen att göra så Camilla tålde, alltså utan ägg och mjölk. Det gick jättebra, och gosh vad GODA de blev! Och fina :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0