you're were in the darkness too. so i stayed in the darkness with you.

Sitter och äter cheesecake och tittar på bridget jones på trean. Det känns som en film som aldrig blir för gammal och alltid visas minst en gång varje år en söndag på trean. Har precis kommit hem från söndagspromenaden med Matilda. Vi behöver liksom inte tänka längre när vi går utan det sitter i muskelminnet vilken väg vi brukar gå. Idag fortsatte vi lite längre än vad vi brukade eftersom lekparken vi brukar sitta i var blöt av regnet. Vi gick och gick och till slut kom vi fram till nJoy vid täby centrum, hehe. Vi gick lite långt, men det var rätt skönt. Det är ju som sagt en promenad.

Idag har jag och mams varit på coop. Vi var verkligen tvungna att handla allt och bunkra upp allt från kryddor till socker och andra basvaror nu när hösten börjat. Under sommaren äter man ju inte lika exakt som på en vardag, man är ju alltid ute och flänger.

Nu ska jag fortsätta se på BJ och plugga in glosorna.

Pussar

Jag väldigt värderar dessa låtar högt. De är lite emo-musik men de är riktigt bra!! I sommar har jag suttit och lyssnat på dessa jättehögt i min iPod och jag får typ rysningar. Ett tips, sätt på dessa i ett par hörlurar eller högtalare med mycket bas. Så galet bra...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0