slut på det roliga.

Grillningen igår var jättelyckad och är glad att alla kom! Idag är jag dock trött som satan. Dagen spenderades med Felicia som sov över. Vi vaknade runt elva och åt stor frukost och segade vid bordet fram till två typ då vi gick upp och tittade på DH sedan skulle hon gå och då var det dags för mig att städa. Sedan på kvällen åt jag, Camilla och hennes kompis sushi och nu sitter jag här. Kvällen har även spenderats med att oroa och diskutera när vi egentligen börjar imorgon, vi har fått sämst information!

Imorgon är det dags för skola för första gången och jag är rätt taggad! Jag lär väl få äta upp det här men jag saknar det lite, såsom vardagen och annat. Tyvärr är jag inte riktigt klar för skolstart som jag önskade. Såsom att ha almenacka och skrivblock men det är ju helg snart (länge sen man kunde använda det ordet) så den får spenderas att förbereda. Bu, snart är det höst! Eller det kanske är bä, vet inte vad jag känner inför höst och mörker. Det kan ju vara rätt mysigt. Dags att göra en höstlista på spottis i alla fall, haha! Men det har varit en RIKTIGT bra sommar. Bättre än förra, med hästlängder! Lång känns det som också :)

Jag har lovat att både ta tag i skolarbetet och mig själv det här året. Slarvade rejält med allt förra året, betygen kanske inte drabbades men min stress gjorde. Så i år ska jag verkligen försöka, inte för att vara orealistisk att jag kommer klara allt men man kan alltid försöka.

Ska duscha nu och sedan ett avsnitt eller två av desperate housewife <3. Borde egentligen lagt mig tidigt men kunde hålla emot att somna en halvtimme vid fem, plus att jag sov ju till elva idag så vänt tillbaka dygnet har jag inte riktigt gjort än, men men!

Summer 2010 - over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0