the energy never dies.

Sommarlovet börjar närma sig sitt slut men det gör faktiskt inte så mycket. Ska bli kul att komma tillbaka till sin rutin, även fast jag kanske kommer få äta upp det här senare i höst/vinter känner jag. Jaja. Mamma och jag har varit och handlat småsaker till början av skolan såsom baskläder och annat inför skolstarten. Jag börjar den 20 så det är i exakt en vecka sommarlov kvar.

Gosh vad det är varmt...

Igår var jag och Matilda och gymmade på morgonen, jag var jättetrött men det var bra att vara iväg och ta hand om sin kropp lite i alla fall. Efteråt åt jag lunch sen träffade jag Anna och Matilda vid ica så handlade vi fika och sen svängde vi en snabbis förbi skarpängsskolan på impuls. Vi gick hem till mig och såg på DH. Jag var så himla trött igår, jag somnade halv tio. Jag låg och kollade på sista avsnitten av grey's anatomy med hjärtat i halsgropen men satan vad bra det är! jag älskar grey's anatomy.

Idag har jag ätit lunch med mina kusiner på kinaresturang och sedan drog vi och badade. Det kändes lite som sista badstunden på sommaren i år, för vädret är inte på topp längre. Snart ska vi äta middag och sen ska jag till Eveluba och leka.

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0